Студія ландшафтного дизайну "Ekolog.Bathen"

Еко-стиль - це основа всіх наших робіт. Максимальне використання природних матеріалів створює воістину неповторний ексклюзивний дизайн. Ми вносимо природу до Вашої оселі, саду, у Ваше життя... Відкрийте разом з нами дивовижний світ гармонії та затишку, який несе природа!!!

Культурный ландшафт

Гаражні фантазії

У будинку чи окремо?
Часто це визначається наявною площею ділянки. Якщо вона мала або присадибну ділянку відсутня зовсім, то очевидно, що гараж доведеться поєднати з будинком – у цокольному або на першому поверсі, або у прибудові. Звичайно, в тому випадку, коли йдеться про заплановане будівництво, а не про готовий котедж. Втім, у цьому випадку зробити прибудову також можна.

Вбудований або прибудований гараж має одну незаперечну перевагу – з нього можна потрапити прямо в будинок і навпаки. Взимку і в негоду це особливо актуально, крім того, підвести комунікації – воду та електрику – до вбудованого гаража значно простіше.

До недоліків такого рішення слід віднести необхідність організації примусової вентиляції гаражного відсіку та додаткової звукоізоляції гаражів, що відокремлюють від будинку стін або перекриттів. Особливо затратні ці заходи у випадку з гаражем на цокольному поверсі: вентиляція повинна працювати безвідмовно, оскільки деякі отруйні складові автомобільного вихлопу (а також вуглекислота) важчі за повітря, а чадний газ має практично таку ж щільність. В результаті в приміщеннях, що знаходяться нижче рівня землі, під час роботи автомобільного двигуна накопичуватиметься небезпечний газоподібний коктейль. І в будь-якому випадку вбудований гараж краще відокремити від житлової зони вентильованим тамбуром, а двері в нього зробити герметичною (на кшталт балконної).

Ще один недолік цокольного розташування – необхідність облаштовувати з’їзд, захищений від зледеніння, снігу, талої та дощової води. Та й усьому цокольному поверху буде потрібна якісна гідроізоляція.

Опалення гаражу не потрібно – автомобілю воно не потрібне, а для домовласника це додаткові витрати та необхідність тягнути зайві комунікації.

З чого гараж збудувати
Як ми вже з’ясували раніше, теплим гаражем бути зовсім необов’язково. Тому для його будівництва можна використовувати будь-який матеріал, що володіє достатньою міцністю і довговічністю – цегла, шлакоблоки та ін. із підвищеною пожежонебезпечністю заборонено.

Щоб будиночок для автомобіля мав естетичний вигляд і гармоніював з основним котеджем, а також ландшафтом ділянки та навколишньої місцевості, зовні можна облицьовувати сталевим сайдингом або профнастилом. Водночас це дозволить надійно захистити будівництво від руйнівного впливу природних погодних та біологічних факторів. «Сталевий сайдинг виготовляється з холоднокатаної оцинкованої сталі зі стійким полімерним покриттям, тобто з того ж матеріалу, що й деталі кузова сучасних автомобілів, – пояснює Андрій Мальцев, керівник департаменту покрівельних систем Групи компаній Метал Профіль, найбільшого російського виробника фасадних та покрівельних систем. – Цей матеріал стійкий не тільки до перепадів температур, впливу опадів, УФ-випромінювання та інших погодних факторів, але також і до впливу паливно-мастильних матеріалів, які є в будь-якому гаражі».

Що стосується естетичних властивостей сталевого сайдингу та профлисту з полімерним покриттям, то сьогодні ринок пропонує великий вибір рішень різних відтінків, а також імітують натуральні матеріали. Наприклад, на палітрі продукції ECOSTEEL є різні варіації, що імітують натуральний камінь, темну або світлу цеглу. Інший приклад – сайдинг Woodstock, що повторює своєю формою та малюнком покриття оциліндровану колину, або Lбрус, що імітує брус із різних сортів деревини. Зокрема, облицювання типу «Золотий дуб» дозволяє створити поверхню, яка абсолютно не відрізняється від дерев’яної. Матеріал відтворює не тільки оригінальний відтінок та малюнок деревини, але також має характерну шорстко-волокнисту поверхню, тобто імітує оригінал навіть на дотик. Крім того, при погляді на фанеровану таким сайдингом стіну під кутом можна побачити характерний блиск річних кілець, як на розпилі дерева циркулярною пилкою.

Залишаються актуальними і традиційні облицювальні рішення типу «корабельна дошка», що імітують пофарбовану дерев’яну споруду. Не рекомендують фахівці використовувати вініловий сайдинг, який швидко вигоряє на сонці, може деформуватися в періоди особливо сильної літньої спеки і стає крихким за температури нижче -5°C. Останнє особливо критично для гаража, адже його стіни нерідко зазнають ударів гравію, що вилітає з-під коліс автомобілів.

Дах автомобільного будиночка може бути як скатним, так і плоским з ухилом. Останнє рішення більш практичне, оскільки простіше і в реалізації, і під час очищення. Для ефективного провітрювання гаража дах можна трохи підняти, зробивши по всьому периметру вентиляційний зазор. Тільки розрахувати його треба таким чином, щоб усередину не задувало сніг та дощ.

Comments are closed.